Manager aku ?



Muka buruk ? ak tahu , nama dia Adrian Ong Pi-Jyn . Dia sekolah sme ngan aku , St. Michael. Kebetulan plak kelas sama ngan aku. Duduk bersebelahan. Dalam senarai nama , ak nombor 2 dan dia nombor 1. Waktu hari pertama sekolah ak duduk blakang dia. Dlam science lab cikgu sruh dia dduk sbelah aku.

Klau form 2 ak duduk ngan dia lg ak akan jd gila. Jgn tnya kenapa , mula-mula ak x suka dia. Klau tgk muka dia , mmg muka x brsalah tpi ak rsa nak tumbuk je. Tiba2 dia nak brkenalan ngan aku , aku pon ksian kan dia sbb dia bg ak pnjam pen dia. Hari pertama skolah ak bwak pensel , mmg pelik. Lupa UPSR da habis ngan kwn lama da xde. 

Macam mana dia boleh jd manager ak mmg mnarik. Sbb ak slalu jmpa ngan dia dan xde cra lain nak lari jdi ak bnyak jgak crita dkat dia psal kehidupan aku. Apa yg ak suka , nak smua crita. Ak ada ckap psal kwn baik ak kat dia dan psal nak wat band. Ak tgk dia mcm support ak je , sbb ak kat skolah slalu mnyanyi dan dia mcm juri. 

Ak pun offer la dia spaya jd manager aku wlaupun xde hrapan ak ngan kwn baik ak gabung blik. Tpi xpe laa, bole jmpa lg. Klau bkan hari ini , esok , bkan esok tahun depan asalkan dpt gabung blik. Dia pndai dan tgk mcm pndai bwat plan. Jadi mmg sesuai jd manager wlaupon ak x thu manager tuh ape.

Itu je la ape yg nak ku katakan kali inih .

No comments:

Post a Comment